What you eat in a day - Meryl

Gepubliceerd op 19 februari 2021 om 14:40

Het is weer tijd om te laten zien wat iemand op een dag eet aan de hand van haar eigen persoonlijke voedingsplan. Een leuke inspiratie om jouw eigen gezonde voedingspatroon in te delen. Vandaag zien jullie wat Meryl op een dag eet. Ze geeft zelfs twee super lekkere, verassende opties om als lunch te eten! Een van die opties smaakt zelfs naar een BIG MAC! Iedereen heeft een op maat gemaakt voedingsplan, heeft zijn of haar eigen doelen en eet anders. Gebruik het dagboek van Meryl dan ook als inspiratie, maar weet dat voor iedereen een ander voedingspatroon werkt. Wil jij precies weten wat jij kan eten om jouw doelen te behalen? Start dan met jouw eigen persoonlijke voedingsplan.

Persoonlijke gegevens

Naam: Meryl

Leeftijd: 37

Waarom ben je met het voedingsplan begonnen?: Omdat ik graag betere keuzes wil maken en op een duurzame manier 5 kilo af wil vallen.

Sportactiviteit per week: Iedere dag 30 min wandelen, en normaalgesproken 2x per week sporten (pilates of yoga)

What you eat in a day - Het voedingsdagboek

Ontbijt (9.00 H): 

250gram Magere kwark 

40 gram/ 1 handje Muesli (zonder toegevoegde suikers) 

½ Banaan

Handje blauwe bessen 

Kokosvlokken

Tussendoor (11.00 H): 1 mandarijn

Lunch (13.30 H): optie 1

125 gram kabeljauwfilet

Ui en cherrytomaten meegebakken met eetlepel balsamico azijn

IJsbergsla

Geroosterde volkoren boterham

Beetje hüttenkäse 

Zout en peper

(Dit smaakte oprecht naar een BigMac…)

Lunch (13.30 H): optie 2

Volkoren pita 

Pompoenburger

Rucola

½ rode paprika

Gegrilde aubergine met minimaal aan olijfolie

Kleine lepel hüttenkäse

Dille, zout en peper 

Tussendoor (16.00 H): 4 walnoten

Diner (19.00 H): 

Volkoren wraps 2x

IJsbergsla

Verse munt

Verse koriander

Bonenstoof met tomaten, paprika, mais, kidneybonen, ui

Kruiden: tacokruiden zonder zout, gerookt paprikapoeder, cacaopoeder, zout, chilivlokken en peper.

Magere kwark in plaats van sourcream

Sweet chilisaus zonder suiker

Wat heb je vandaag gedronken? 

1 koffie, 2 water met een beetje aanmaaklimonade zonder zuiker, 2 koppen thee

 

Heb je vandaag gesport? 

Nee, sportschool dicht en helaas te weinig motivatie om op de iPad een klasje mee te doen. Wel meer dan 30min gelopen buiten.

 

Ik wil Meryl super bedanken voor het delen van haar voedingsdagboek. Je laat zien dat je met de 'simpele' opties echt leuke en lekkere gerechten kan neerzetten! Ook zijn de resultaten prachtig, ga echt zo door :D

 

Wil jij ook aan de slag met jouw persoonlijke voedingsplan?

 

Wil jij net als Meryl jouw doelen behalen en werken aan je gezondheid? Wil jij precies weten wat jij op een dag kunt eten en duurzame resultaten behalen? Ga aan de slag met jouw persoonlijke voedingsplan. Een voedingsplan dat volledig is afgestemd op jouw wensen, behoeften en doelen; waarin je altijd je eigen keuzes maakt. Je eet waar je trek in hebt. 


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.